1 December.

hola bola!

herrreeguuud vad tiden går fort, första december REDAN! 23 dagar kvar till julafton. :O
Idag började även julkalldenen, haha vettifan hur det stavas. Jag hann inte kolla på det i morse, jag gick upp kvart över sju när jag igentligen brukar gå upp halv sju, jag går liskom till skolan tjogo i åtta, men jag hann i alla fall idag, var såååååååå trött. Ska kolla på reprisen efter maten! Jag har ju en chocklad kallender, som jag redan har tjuvstartat på, jag har ätit upp till lucka 15, haha, kunde verkligen inte hålla mig, men så blir det varje år, nu ångrar jag mig såklart! =P
 
Mamma & Pappa var lediga idag var var i Stockholm och köpte julklappar till mig och ET! Nyfiken! Jag kom på lite saker som jag önskade mig i alla fall. Jag är lite förvånad att inte farmor har frågat vad jag vill ha, och inte mormor heller, men mormor har säkert frågat mamma :P menmen
 
Slutade halv två idag, efter en rolig engelska lektion och en rolig två och en halvtimmes hk lektion. Jag fick VG på provet, och MVG på det praktiska! Lena sa " jag skulle så gärna vilja sätta MVG på dig på det skriftliga också, men jag fattar inte alls vad du har skrivit" hahah! Menmen.. Ett starkt VG i åttan & ett starkt MVG i nian, vänta ni bara! ;);)
Gjorde även matteprovet idag, jag hann inte klart idag heller, men jag är inte ensam, mer än halva klassen är inte klara! :P Fick mycket berömm på min engelska läxa också. Och sen så har jag gjort klart mitt spnska prov, skiit bra :D

Idag ska jag vara med Rebecca, Julia, Felicia, Cornelia, Dennis, Joel, Johan, Joakim, sen kanske nåra andra. Vi ska vara hemma hos Dennis, han är hemmasjälv. Hoppas det blir kul. =)

aja..

orkar inte skriva mer.

have fun

/  Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0