12 December.

heeeej!!!!!!

igår orkade jag inte skriva blogg, eftersom jag inte var hemma. Efter skolan så gick jag hem i rengnet och gjorde läxan. Sen så fter maten åkte jag, mamma, Mormor & Elin till ikea. jag köte en ljusstke och en korg :) sen sov jag!!! :D

idag har jag varit i skolan. det var assssssssss kul :D:D Nillle är sååååååååååå sötttt!!!!!
Jag fick MVG-/ VG+ på min svenska berättlse! :D jag blev nöjd faktisklt.
Imorogn är det lucia tåg, allt är så oseriöst. Vi hade genrep i måpndags och man har inte ens fått höra allas sola :S det kommer suga i år. Efter maten var jag och mötte Felicia. Hon ska sova med mig idag!! PULLISSS (L)(L) haha, skoja!! men hon ska sova HOS mig men inte MED mig! vimåste typ gå upp fem imorgon eftersom båda ska locka håret!!!!  För vi ska vara i skolan halv sju:S :PHar även kollat på massa gammmmmmmla bilder! as kul., Jag sätter in bilder i nästa inlägg!! Nu ska vi måla naglarna och fixa med papperstalllrikarna och skriva programmet på den! Nu ska jag slita mig..

hejdå :D:D


hare bra

/ Julia

MEN VISST FAN, IDAG ÄR DET GREY´S ANATOMY!!!! :D:D WEEEEEEEEEEEEEEIII! och UGLY BETTY!!! :D:D undra vad som händer idag :D:D


nu ska jag och felle koll apå nära & kära. HEJDÅ FFS!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0