14 December.

heeeej igen!!!

åååååååh äntligen funkar blogg igen, jag har haft damp hela dagen & hela dagen igår. Men äntligen!!!
Mitt bildinlägg uppdaterades tre gånger, och jag kunde inte ta bort det, irriterande, men nu funkar det!! :D

Igår var det Lucia, jag och Felicia hade ställt klockan på 05.00. Vi gick och Felicia satte igång att krusa mitt hår, eller inte krusa men inte locka heller. Asså det är inte en vanlig locktång, men skit samma. Det tog ungefär till kvart i sex, sen skulle jag locka hennes hår. Jag hann nästan klart men vi var tvungna att åka så jag lockade klart i skolan, fast jag gjorde aldirg det, för det gjorde Corddan :D haha! Jag hade ont i magen hela jävla morgonen, åt ingenting, bara lite filmjök innan vi åkte. Luciatåget var fint tror jag, men så jävla jobbigt. Asså jag hållde verkligen på att svimma. Visste hur jag skulle göra! Men jag hållde ut.. Jag ville bara gå hem hela dagen, min kropp var helt slut, jag har aldrig någonsin känt mig så dålig som igår. Usch fyfan! Sen när jag kom hem började jag bara gråta, så jävla skönt att komma hem! Jag tog feber och hade 38,1. Det förklarar ju saken! Jag låg och sov hela dagen igår, sen tog jag en ipren och vart lite piggare och åt lite vindruvor & ett glas saft. Det var allt jag åt den dagen, saft, lite filmjölk och vindruvor. Man har ju inte matlust när man är sjuk! Tittade på en film igår, Nära & Kära hette den, den var jätte bra tyckte jag!

Sen så var det OC! Första avsnittet var sååååååååå bra!
Men andra avsnittet var ännnu bättre, asså det var ju inte
bra, men det var såååååååååååååå bra! haha.
Marissa dog, jag trodde att jag skulle
gråta ihjäl mig. Grät typ hela avsnittet!
Oc börjar i Januari igen, skönt att det inte är
så långt mellanrum! :D:D
LÄNGTAR REDAN!!!!!!!!!!!!!!
OC (L)(L)(L)    ♥

Idag har jag bara varit hemma. Jag testade att vaxa benen, men det gjorde för ont för mig! :p haha!
har bara tagit det lungt och julpyntat lite i mitt rum! nice nice.
Har jag ingen feber. Tror jag ska till skolan imorgon :P måste ju fan det, det är sista hk lektionen imorgon. Och vi har bestämmt mat själva :P

Alltså jag har panik, jag har inte köpt en ända julklapp. Jag som brukar vara så tidig. Eller jag har gjort en sak till min kusin, en morgonrock. Och köpt ett par bb kalllingar tsm med elin till pappa. Men vad ska jag köpa mer till pappa? svårt.. Jag vet vad jag ska köpa till, elin, mamma, mormor, farmor & farfar!
Vi alla tjejer har bestämmt att vi ska ha en fest istället för att köpa julklappar, eftersom vi är så många i gänget. Att alla betalar maten. Det är en bra ide tycker jag! undra när den festen blir ;) haha!

Idag har Lisa tagit bort sitt gips! Hoppas allt går bra! Om hon känner sig bra på att gå ska vi åka till sthlm på lördag och ahndla julklappar! :D

På lördag ska jag även på tjejmiddag hemma hos Marike!
Och på Fredag (imorgon) blire fest hemma hos Foppa igen!!! :D:D FETT KUL!!

långt inlägg, sånt är livet..

nu ska jag göra om min blogg!!

/ Julia

TURKIET 2007, EFTERLÄNGTAT!!! MED MIN ÄLSKLING FOPPA! FY TUSAN VAD KUL!! <3 längtar massor!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

JAG ÄLSKAR DIG ÄLSKLING, FYFAN VA KUL DE SKA BLI!!!

2006-12-14 @ 21:04:04
URL: http://rebeccaf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0