15 December.

Var hemma idag igen som sagt, jag känner mig inte dirket sjuk. Men ändå lite hängig!

Idag har jag städat mitt rum och lagat lunch. Gjorde hk läxan, risgrynsgröt. Den var as god :D
Sen har jag bara tagit det lungt, och nu går jag och tjatar på Elin så hon kan göra sliongor på mig, för hon är ledig idag. Hon orkar inte, men jag ska få henne att orka ;)

Rebecca ringde för 10 min från skolan och berättade att Mikael Ljung hade trampat henne på foten, och att hon hade varit jätte arg på honom. stackars snuttebullen, men han är inte min snuttebulle längre. =P

När rebecca kommer hem, hon slutar halv två så ska jag komma till henne, för hennes eller deras kompis från Turkiet är ju hos dom. Anette hade hämtat honom, sen så skulle dom hämta henne efter skolan och hon var jätte nervös! IKVÄLL BLIRE PARTY ;) hahahha!

Nej nu blir jag arg på Elin, HON SKA GÖRA SLINGOR, NUUUUUUUUUUU!!!!

seeeeeeee you

/ julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0