26 December.

Kollade på OC hela dagen igår känndes det som, men inte för att det gör nått, för det är det bästa som finns! (L) Nu har jag kollat på hela sesong ett igen, den är sååååå bra! ;D

Idag ska jag nog vara med Rebecca, och om Felicia och skulle vara med?
Antar att Rebecca ringer mig när hon kommer hem från Frida, hon har sovit hos henne.

Halv fyra ska jag åkte till farmor och farfar. Vi åker alltid dit den 26 december, men nu har vi inte gjort det på nått år på take med allt som har hänt. Har ingen lust att åka dit.. men men.

Idag åkte mormor hem, hennes plan gick 10:15, och mamma och pappa skulle stjussa henne, eftersom vi bor en timme från arlanda och jag var tvungen att gå upp vid sju så orkade jag inte följa med. Mamma väkte oss åtta så sa vi hejdå, sorligt sorligt, men vi ses väl snart igen! :)
Jag har problem med att sommna om så jag gick upp och kollade på OC!

Nu ska jag duscha och fixa lite i mitt rum medans jag lyssnar på min nya westlife skiva, det är så stökigt eftersom elin har bott i mitt rum i lite mer än två veckor! hihii..

seeee you

/ Julia

Imogen Heap - Speeding Cars   ♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0