30 December.

Dom här dagarna har jag varit på stan alla dagar. Har köpt massvis med nya saker, mycket småsaker och mycket strumpisar och två par skor faktiskt :D Massa saker som jag ska ha på nyår, glitter, klämmor, strumpisar och så vidare. Är nöjd med alla mina saker. Jag ska sätta in bilder på mina skor också, det gråa paret och det svarta paret har jag köpt och dom röda fick jag i julklapp. =)

Har inte så mycket met att säga..

Jag är otroligt nöjd med min älskade digitalkamera, det var nog den bästa julklappen av dom alla! Det är så skönt att ha den och jaa göra vad man nu gör, tar kort när man vill på vad man vill, eller på vad man vill lät lite äckligt men jag menade inget äckligt. haha =)

Jag kan inte beskriva hur mcyket jag hatar dig, och jag hoppas att jag aldirg mer behöver se dig, men det måste jag tyvärr eftersom vi går i samma klass, jag sppppppppppppppyr.

Idag ska jag vara med rebecca, vi pratar om Turkiet nu på msn, åååh jag längtar så jag dör alltså. Två underbara veckor har jag att se fram imot, det kommer bli dom bästa i mitt liv :D  fyfan vad jag längtar, 199 dagar kvar! ååh!  <3

Idag ska jag vara med Rebecca :D undra vad vi ska göra.  Hittar väl på nått :D



bilder på skorna! =)


JUSTE, imorgon är det fan nyår, hoppas vi har kul, men det tror jag :D:D:D Gott nytt år, ska nog sy min klänning nu!

/ Julia

Kommentarer
Postat av: Rebecca

jag älskar dig, och jag längtar så grymt mycket, vi får ha kul under dom 199 dagarna de är kvar, för då går de fort;) haha.

2006-12-30 @ 15:48:51
URL: http://rebeccaf.blogg.se
Postat av: Jenny

julia har rött på fötterna!!

2007-01-03 @ 16:15:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0