4 December.

Hejsan =)

Igår kollade jag på filmen, "The omen" jag tyckte inte att det var särskilllt bra =P

Idag hade vi sovmorgon, och jag hade inte alls lust att gå till skolan, jag var så trött och hade ingen röst alls. Sen när jag hade sagt till mamma att jag skulle vara hemma så ångrade jag mig en kvart innan skola började, jag hatar att vara sjuk man missar så mycket.. Men den här skoldagen var väldigt skön.
Vi slutade lite efter halv tre och jag gick hem ensam i rengnet, ganska läskigt att gå ensam när det typ är mörkt.

När jag kom hem åkte jag och mamma till centrum, jag lämmnde post på posten och köpte tuggummmii och chips! =) Sen åkte vi till mångfaldenshus, för vi skulle kolla på en julstjärna till mitt rum, jag hittade en, jag gillar den faktiskt! Jag köpte även ett ljus och en sak som man har ljuset på. Alla som undrar vad mångfaldenshus är så är det ett hus, eller två hur man massor av olika FINA saker. Dom har verkligen allt! =) Sen kom jag hem, och så lagade jag mat, jag hade värsta lusten, jag måste ju tycka det är kul eftersom jag ska bli kock! Sedan satte jag mig vid datan, och nu har jag fixat och städat i mitt rum! Känns skönt.

Nu ska jag gå och äta min klubba och kolla om det finns nått bra på TV! ;)

Hare så bra..

/ Julia   ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0