12 November.

hejhej! =)

Igår var vi ju hos, Anki, Mattias, Sandra, Sofia & Tomas. Det var kul som helst! ;D Roligare än på länge! Först åt vi, sen kollade vi på top model, sen på hus i helvete, sen så spelade vi "så ska det låta 2", Sandra och jag förlorade, hahaha! Men det var rikigt kul! Sen så gjorde elin svinrygg på sofia :D hahaha! Sen spelade alla värsta tuneringen x-box, det var bilspel, hur kul som helst! Mamma var så JÄVLA rolig, asså ni skulle sett hur hon satt! Hahahaa, alla var ju lite borta efter en hel del vin, alltså dom vuxna! Men det var rikugt kul, vid halv ett beställde vi taxi och åkte hem, taxi bilarna stinker alltid, SVETT! bläää :PSen när vi kom hem så hade mamma kul för sig själv, HAHAHA! fyfan vad jag skrattade. Sen satt hela familjen i köket och gosade med Molly som hade varit ensam hemma hela kvällen =( ååååh vad söt hon är!! :D <3 Sommnade väl vid halv tre, och vaknade halv elva idag..=P

Idag är det ju fars dag, Grattis Pappa eller vad man säger! :P   ♥

Jag ska snart träna sen ska jag duscha.
Usch inte bra att jag duschar varje dag, börjar få torr hårbotten! =(

Idag ska hela familjen äta på resturang sen ska vi hyra film. =)
Eftersom det är farsdag! =P

Men aja..

/ Julia

Jag fattar inte hur ni kunde, ni sårade verkligen mig! :(  But life goes on..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0