2 November.

tjooohhho.
igår var det as dåligt väder. Men vi hade fett kul. Jag felle och Rebecca alltså!
Jag sov hos rebecca. det var önuu roligare. Felle fick inte. .P jag och rebecca hade fett kul. HAHAHAHA.
sen så vakande vi, och åt frulle. Sen gick vi hem till mig eftersom rebeccas dator inte funkar, och vi ville skriva blogg. Så jag gick hem i nattlinne :D HAHA!
Nu sitter vi här och skrattar som vanligt.

Idag sk ajag leka med Felle och Rebecca, om inte Rebecca ska vra med sin boy Gurra ;)
haha, jag vet inte om jag fick skriva så, men nu gör jag det i alla fall :D:D HAHA!

nu ska jag träna, så ska rebecca få sitta och nörda.

OC VAR SÅ JÄVLA BRA IGÅR (L)(L)(L) längtar till nästa onsdag. <333

/ Julia

Kommentarer
Postat av: Rebecca

haha, felle fick inte!!!!!!!!! ;D men vi går på bio imorogn och ser om den sprängs!

2006-11-02 @ 13:59:06
URL: http://rebeccaf.blogg.se
Postat av: Julia

HAHA, tönt!!! :D

2006-11-02 @ 17:51:16
URL: http://juliatennorth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0