21 November.

tjoo, har inte skrivit på några dgar, orkar inte, skit samma! :P =)

i söndags var jag på stan med mamma, köpte nya skor. Svarta stövlar :) Sen köpte jag glittriga hårspännen =) Jag var med Rebecca på kvällen, vi var jätte ledsen båda två, och Felle var ledsen, åhhhh, jag hatar vissa så fruktansvärt mycket =/ man kan inte göra hur som helst mot en kompis.

i måndags igår alltså, var jag med rebecca & Cornelia. Vi gjorde inte så mycket.. =P sjöng singstar och så :D drack te & kaffe också, som vanligt. Sen så sov rebecca hos mig, vi drack te igen hemme hos mig, tände ljus och lyssnade på ÄLSKADE westlife ;D;D;D dom har såååååååå fina texter. kollade även på bästa prison break! <3 :D:D

Idag har jag bara varit hemma, orkade inte gå på konfan. Så jävla trött, sov typ en och en halv timme.
fett skönt :D Fast jag har ju varit i skolan, det var kul :D vi dansade på gympan, jag dansade med, Niclas, Mattias Forsberg, Daniel A, Anders & Robin. =) Sen spelade vi pingis och basket :D Fett kul :D

men aja, måste göra om min blogg, det är sååååå fult :O blääääää

idag är det ugly bettty och ALSKADE grac´s anatomy :D:D det är bäst. förutom oc alltså! :P´hihihihihihi.

/ julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0