28 November.

Hejhej ;D

Igår hade vi no läxförhör, det gick skit bra, men jag gjord inte MVG frågorna för dom hade jag inte en susning om :P haha. Sen efter skolan var jag med rebecca, vi skulle kollat på saw 1 & saw 2, men det blev aldirg så :P hahaha.

Idag hade vi matteprov, vi skulle typ tävla mot den andra klassen.
Jag tror att det kommer bli ganska jämt, för båda är ungefär lika bra.
Det gick AS bra på matteprovet, jag trodde typ som skämta för att det var så lätt =O. Hahaha!
Madde följde med mig hem efter skolan, jag lockade hennes hår, sen gick vi till konfan.
Idag sjöng vi mest, det var skönt utan alla jävla töntiga killar som tror att dom är emo :P haha! blää.

Haha min blogg blev ju inte sirket vintrig, men skit samma :P ska nog ändra texten, jag vill inte ha vitt =P

Nu kollar jag på Ugly Betty, men jag fattar inte så mycket så jag skrev blogg istället.

Snart är det Gracé Anatomy! åhhhh, det är säkert super bra i idag! Det var såå bra förra gången, jag spelade inte det avsnittet, och nu har jag kollat  på det åtta gånger! hahah.

Har även börjat skriva min fantasy berättelse som ska vara klar till på fredag, nu vet jag vad den ska handla om och så det känns skönt! ;D Men jag tror det är okej om jag lämmnar den på måndag! haha!

menmen, nu ska jag ta bort mitt nagellack och måla nytt.

Hejdå.

/ Julia  

You Are All That I Want! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0