30 November.

Tjoohej!

Idag var det skolan som vanligt. Inte dirket jobbigt för jag och Lisa stod ju i cafeterian typ hela dagen! :P Sen slutade vi halv tre efter gympa lektion med dans & basket. Vårat lag vann alla matcher i basketen alltså =P haha! Sen så cyklade jag hem och då åkte vi nästan direkt och tog hål i öronen, inte för att inte har hål, men jag ville ha fler. Min syster skulle ta mer då ville jag också :P jag har tre i ena, fast det har jag haft länge, och nu så tog jag ett till i den andra, så jag har två i ett och tre i ett, haha. Det gjorde inte så jätte ont, men det känndes :P hihi^^ Sen så gjorde jag min engelska läxa, och efter det åt vi, sen gick jag till rebecca. Vi gjorde inte så mycket, drack te och hade kul. Och sjöng singstar också ;D Jätte kul.
Nu har jag ont i halsen, det känns som jag kommer vara sjuk imorgon.. Mamma ringde när jag var hos rebecca och frågade om rebecca och dom hade vatten, och ja det hade dom, men vi har inget vatten alls! Jobbigt, man kan inte gå på toa inte tvätta sminket och så vidare, så jag tog hem nåra vattenflaskor till oss :P haha. Fast jag fixade mig och tvättade mig hos rebecca!

Nu ska jag sova för jag är AS trött och har ont i halsen.

godnatt

/ julia  ♥

Kommentarer
Postat av: lising!!! <3

hey, snyggt i örat var det i alla fall.

2006-12-01 @ 09:30:07
Postat av: julia

haha, tack älskling!

2006-12-01 @ 13:48:23
URL: http://juliatennorth.blogg.se
Postat av: Sofie

krya på dig!

2006-12-01 @ 16:00:15
URL: http://www.sofiesofie.blogg.se
Postat av: Julia

tack så mycket, men jag mår bättre idag :D

2006-12-01 @ 16:05:04
URL: http://juliatennorth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0