6 November.

tjohho.

Igår jag jag och la mig tio kanske, var så jävla trött. Elin hade lånat mina knästrumpor, men sen så kom jag på att jag skulle ha dom idag, och jag gick in i hennes rum och snodde dom, hon märkte inget för hon låg och sov, eftersom Elin hade haft som så stank dom! :D haha! Så det var bara ner och tvätta dom. När jag åt frulle kännde jag på dom, om dom var torra,men dom hade inte torkat =( Men jag tror jag tar dom i alla fall, för jag hängde dom på ett varmt eliment, eller hur fan det stavas :D Jag har ju sovmorgon, börjar tio över nio istället för tio över åtta. Inte så lång sovmorgon, men bättre än inget alls! Ska snart klä på mig, idag vet jag faktiskt vad jag ska ha på mig. :P Bara jag får låna Elins kofta, men det tror jag nog! <3

Snart kommer Lisa också. Jag undrar om vi har Pär eller om vi går. (Pär och våran cykel) Eller Lisas cykel igentligen, men han bor hos mig, och jag får använda han när jag vill. hahaha!

Jag funderar mycket på att göra om i mitt rum. Mamma är with me, så det känns bra.
Jag ska i alla fall sälja min soffa! bläää, för den! Jag är trött, tröttare och tröttast på den!

men nu ska jag klä på mig,

/ Julia! ♥

Kommentarer
Postat av: lising

du har ju precis köpt din soffa!! :O

2006-11-06 @ 21:15:27
Postat av: Julia

AHha, nej det är ful :O

2006-11-10 @ 15:46:29
URL: http://juliatennorth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0