10 oktober

Tjooohoo!
Igår orkade jag inte skriva blogg jag hade inte lust..
Aja igår i alla fall, så vaknade jag kvart över sex och duschade och så.. sen så åkte jag, mamma & Elin till animalen med Molly, hon skulle opereras eftersom hon har/hade cancer.. hon skulle vara där halv åtta, så vi åka klockan sju.. åhh vad hon var sööt. Sen gick hon iväg, sen skullel vi hämta henne klockan halv sju på kvällen..jag följde med Lisa hem efter skolan, vi gick på stan och var hemma hos henne, vi gjorde inte så mycket, vi sommnade i soffan båda två :) Sen ringde rebecca och väckte oss ;P haha! Sen lgade vi mat, och kollade på MTV ;D.. Sen kom mamma, pappa & Elin och hämtade mig för vi skulle åka till animalen och hämta Molly.
Sen klockan kvart över sex fick vi gå in i ett rum, sen så kom vår älskade lilla hund <33. Hon var lite borta, åååhhh så söööt hon är!  Sen så åkte vi hem, och Molly var tvungen att ha tratt, och hon skrek i bakluckan =/ åhhh, jag vart ledsen. Sen kom vi hem och hon låg och gnällde hela tiden, och hon fastnar med tratten överallt, ÅHHH vad jag älskar min lilla sjukling! Sen så var mamma tvunegn att sova där nere med Molly, för hon ville inte vara själv, och sa sa mamma att så fort hon väde bort sig, så började hon pipa =/

Idag  har jag varit i skolan, sen så nu snart ska jag på konfa, jag måste springa upp och ner hela tiden för molly gnäller så fort jag går upp =/ nu gnäller hon.. skriver mer sen!

/ julia

Kommentarer
Postat av: Lising

haha. Molly

2006-10-10 @ 15:08:28
Postat av: mickaela

lycka till på konfan!

2006-10-10 @ 20:12:56
URL: http://mickaleas.blogg.se
Postat av: Anonym

naaw söt molly :)

2006-10-10 @ 21:10:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0