14 oktober.

Godmorgon, klockan är 10:07. tidigt, men det är ju inte ovanligt att jag vaknar tidigt..
Asså alltid när jag läs min egen blogg upptäcker jag att jag stavar väldigt mycket fel, det är inte bra, jag skriver så fort så jag tappar koncentrationen! ;P Haha undra om det stavas så.. Äsch ingen aning! ;P
Snart jag ska måla naglarna vilket jag gör hela tiden känns det som, undra vilken färg jag ska ha idag.. Kanske ska vänta tills jag har bestämmt kläder ;) Jag längtar till sen, jag tycker det ska bli skit kul, Jag, Rebecca & Felicia ska ju sova på hotell, andledingen till att vi sover på hotell är för att Rebeccas mamma jobbar på scandic, och om man ska sova där kostar ett rum bara 250 kr, och det är JÄTTE billigt ;)
Vi ska gå på heron och sen ska vi äta middag på hotellet, sen ska vi spela biljard, KANSKE TRÄNA PÅ GYMMET? ;) HAHAHAHAHA! Fyfan vad kul det var förra gången Rebecca och jag sov på hotell! <3 Hoppas att det blir lika kul nu, men det lär det ju bli när Felicia ska följa med! ;D Snart ska jag hoppa i duschen, fixa håret, undra hur jag ska ha håret, Elin får väl fixa det ;)
Imorgon så kommer Felicias mamma och hämtar oss? Sen ska alla brudar gå på marknaden, det är bara ett måste! HAHAHA! åka karuseller ;D Det är fan kul!
Men nu ska jag duscha!

Hörs imorgon om jag inte skriver lite senare på hotellet ;) HAHA! Vilket jag lär göra, eftersom jag och Rebecca är värsta datanördarna! Felle är inte lika nörd som vi, vilket är bra! ;D hihihi!

/ julia


JD, kärlek till dig. <3

Kommentarer
Postat av: Rebecca

haha, fyfan va kul de va sist, jag har nog aldrig skrattat så mycket som när vi sprang på rullbandet, men de ska bli lika kul den här gången(: !!!

2006-10-14 @ 11:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0