:(:(

ååhhh skönt, har badat och softat i badet med the voice. ÄLSKA!!! <33333
när jag gick upp fick jag höra två dåliga nyhter.

• Den ena nyheten handlade om Rebecca, måste bli ändring. =(
• Sen andra nyheten handlade om Felicia, lilla gumma, finns här om du vill prata! ♥

Farmor ringde också, trevligt att prata med henne var ett tag sen.
Vi bestämmde att jag och hon skulle åka till södertälje på måndag, men det är igentligen onödigt, för jag hatar södertälje. Hoppas vi kan åka till skärholmen, inte för att det är så mycket bättre men i alla fall inte samma som vanligt.. På fredag ska jag på konfa läger, så jag kan inte följa med henne & elin till sthlm, så jag och farmor ska åka någon annan gång eftersom elin var absolut tvungen att åka denna helg.. =P

åhhhh gud vad jag längtar tills det är LOV!!! ;D

Imorgon ska jag och Rebecca på match tror jag, aa det ska vi nog.
Undra vilka som spelar, ssk vet jag bara! hahaha!
Inte bra, nu har dom förlorat två matcher i rad :O

The Veronicas - When it all falls apart, <3

Joakim!!!

/ julia






Kommentarer
Postat av: Lispal

yehoo

2006-10-25 @ 15:25:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0