25 oktober.

tjaaaaa!
Vi hade svenska på morgonen, det var soft, vi skulle kolla på tarzan ;D jag hade med mig den! Sen kom ulla in precis när vi skulle börja kolla på filmen, "alla ska ut och städa sina skåp" alla började kaxa, sen så sa eva med en bestämmd röst, "alla går ut nu". Så alla gick ut, sen så skulle vi ställe oss på led, sen fick man gå två och två och visa vad man hade i skåpen, sara och madde var först, rekorn var också där, värsta allvaret :O hahaha! sen så var det min och dennis tur, för mig gick det bra. Dom gjorde det här för alla i våran klass har snott MASSA pennor och sudden från ett förråd, men jag hade inte snott någont som tur var. :D alla som snodde blev polisanmälda, eller dom kanske kommer blir, för sammanlagt var det 66 askar pennor som hade blvit snodda, och det är ju pennor för ett helt år, alla snackade mycket omd et här hela dagen. hahaha! Men i alla fall, så gick vi tillbaka och kollad epå tarzan, sen så skulel vi ha no prov, tio över nio slutade svenskan så skulle vi ha orvet halv tio, men eftersom det blev så mycket bråk om pennorna och det ska slapp vi göra provet, skiiiit skönt tycker jag, men vi måste ju ändå göra det imorgon =( men då kan jag öva idag lite mer! ;D Sen så hade vi slöjd, jag blev klar med min morgonrock, ÄNTLIGEN, det känns skönt, tror jag kommer få VG, men hoppas på MVG ;D
Sen så var det lunch, och efter lunchen hade vi so, sen efter so:n skulle vi ha elevens val, men idag skulle alla till furuborg och gå tipsprommenad, alltså alla i högstadiet. Det var ganska kul.
Sen så gick jag hem med Lisa, Rebecca & Corddan :)
Nu sitter jag här.

Ikväll ska jag, rebecca & Corddan på ssk match.
Rögle eller hur fan det stvas möter dom :D

ska gå och välja nagellack jag ska måla nu.
Jag är sugen på ljusrosa, eller rött.

/ Julia

Kommentarer
Postat av: Antonia,

haha ingela kollade inte ens i mitt skåp sug på den du jullet ;)

2006-10-25 @ 21:25:34
URL: http://www.antoniai.blogg.se
Postat av: julia

Hahaha, hon kollade typ inte ens mitt heller :O

2006-10-26 @ 14:43:07
URL: http://juliatennorth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0