30 oktober.

halloj igen!
Kom hem från kofa lägret igår.
Fredag var hur tråkig som helst, men lördagen var riktigt rolig!! Mycket skratt och mycket snälla människor som man lärde känna bra! (: orkar inte berätta allt vi gjorde, det var så himmmmla mycket olika saker. =P
Men as skönt att komma hem, även om jag inte var borta så länge ;P

Igår var jag med Rebevva & Cornelia.
vi var ute och gick, HAHAHAA! ;)
Sen så gick vi hem till Corddan, jag och rebecca gick hem typ tio i fem, fast igentligen var den tio i fyra, men Corddan är så seg så hon har inte ställt om klockan =P Men jag följde i alla fall med Rebecca, sen kom Corddan, sen gick jag hem typ fem i fem eller nått, för farmor skulle komma på middag.
När jag cyklar hem i det kalla VINTER vädret så möter jag mamma som är ute med molly, så säger hon att farmor ringde och sa att hon inte kunde komma. Jag blev skir sur på henne, för mamma hade bakat och handlat mat till middagen. Men middagen var hur god som helst, tur att hon inte åt för då blev det mer åt oss, rätt åt henne. Sen kollade hela familjen på Wallander, blodspåret. Den var bra tycker jag! JAG ÄLSKAR WALLANDER. Jag och Lisa brukar jämt kolla på dom när det kommer ut nya, förlåt att jag inte kollade med dig Lisa. Hahaha, men pappa sa att det kommer ut en ny i november också, så den får väl vi se! ;D

Idag ska jag till stan med farmor.
Jag ska skälla ut henne. Eller jag ska i alla fall vara sur, men sen ska jag nog bli glad igen så jag får lite saker. Jag ska köpa vinterskor, och en väska hoppas jag på?? Men jag har inte sett nån :( Men jag vet vilka vinterskor jag vill ha! Hoppas dom är bra, för jag har inte testat dom, och jag hoppas verkligen att dom finns i min storlek. Jag kan sätta in en bild sen! Efter stan ska jag vara med Rebecca. =)

Hoppas mitt nagellack torkar snart, den här nagellackat är så JÄVLA segt :O haha!

Aja...

skriver mer sen och säger vad jag har köpit ;)

/ Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0