30 september.

Hejsan.
Jag hade lust att ta bort allt det gammla jag hade skrivit, och välja en annan "bakrund", för om jag inte tar bort allting och väljer en anna bakrund blir det så fult. =P

Igår på kvällen var jag med, Rebecca, Felicia, Cornelia, Julia, Camilla, Joel, Joakim, Johan, Dennis, Lotten, Parik & Gustaf.
Vi gjorde väl inte så mycket, haha!
Det hände väldigt mycket igår kväll kan man säga, vissa drack ju lite för mycket =/
Men i alla fall, jag, Cornelia & Rebecca skulle sova hos Felicia.
Jag och Cornelia sova i Sandras rum och Rebecca och Felicia i Felicias rum ;P ahaha.
Corddan var så tött vilket jag inte var så jag gick in till Rebecca & Felicia och pratade med dom. =)
Det var trevligt, <3333


Kommentarer
Postat av: Lising

hahha, typiskt dej att inte vara trött när inga andra är och tvärt om ^^

2006-10-02 @ 14:18:57
Postat av: Julia

hahahahaa :D

2006-10-02 @ 14:21:31
URL: http://juliatennorth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0