5 oktober.

Idag var jag i skolan vilket är väldigt ovanligt, eller inte. Det var inte dirket kul, vi hade hål från tio över nio till halv två, riktigt skönt med ändå jobbigt. Jag och lisa funderade många gånger på att gå hem, men vi orkade aldrig, sen så var vi med på andra halvans mentor, kul att göra nått annat än att bara göra inget, hahaha vad fan skrev jag ;P Sen skulle vi dra hem till phille, för andré och phille skulle hem till han, men vi skulle äta först, då åkte dom, men jag madde och lisa orkade inte. hahaha! ;P Sen så kom Ingela, OCH HON HADE FÅTT SKOLKATALOGEN :D:D:D Jag vet inte om jag blev nöjd, tror inte det. =/  Elevrådskortet var så jävla fult :O men men, inte hela livet om man blir ful i skolkatalogen, men det är ju där alla kolla i och för sig, men aja! ;) dom får väl vänta och se hur snygg jag är i verkligheten :D
Aja, sen halv två hade vi gympa, skönt att det bara var tjejer ;) Vi spelade handboll, och sen spökboll ;)

JOCKE FYLLER ÅR IDAG, GRATTIS <33 (^)

/ julia

Kommentarer
Postat av: Lising

Fett nice :D

2006-10-05 @ 18:41:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0