7 oktober.

hejsna, igår skrev jag itne blogg för jag orkade inte, hade inte dirket mycket att skriva..
igår var jag i skolan, vi hade hk det var kul som  vanligt ;D Sen så var jag med rebecca, sen så kom felle, så gick vi ut till, jocke, Joel, dennis & johan.. Vi gjorde inte så mycket, haha men var ganska kul i alla fal ;D
sen så var vi inte ute så länge, sen gick vi in och rebecca aaa ;d hahaha! vi sov, och jag sommnade med kläderna på.....(A) sen vankade vi åt frulle, sen så kollade vi på Tarzan, det gick på tv,hahaha fyfan vad vi skrattade, "vi släpper han från klippan och kollar om han är en fågel". "han är inegn fågel bananhjärna" . "hörru vi släpper han och kollar" PETA INTE PÅ MIG! " du petade på mig " HAHAHA, fyfan vad kul det var. ;D
sen så gick vi hem till mig, jag duschade och satte på min nya kläder, sen så skulle jag duscha molly ;D hahaha, ååååhhhh gud vad hon är söt. <333
nu är vi hemma hos rebecca igen, jag sitter här vid datan medans hon klär på sig och duschar ;d haha!
Snart kommer Felicia, hon har handlat mat, så ska vi laga tacos, för vi är hemma jsälva, sen ska vi ut med nåra ;D hoppas det blr trevligt, men det tror jag :D

nu ska jag gå och sminka mig och ta bort mitt nagellack!

lisa jag glömmer dig aldirg (L)

REBECCA & FELLE, ÄGER, love you girls!!

/ julia


Cause I know it's over,
Before it began =/

Kommentarer
Postat av: Hannah

Tävling;
http://fashionita.blogg.se/071006150317_sjukt_kul_kvll_med_sjukt.html

2006-10-08 @ 10:26:58
URL: http://fashionita.blogg.se
Postat av: cassandra

hemkunskap kan vara sjukt kul! :)

2006-10-08 @ 11:03:13
URL: http://cassandrasmode.webblogg.se
Postat av: Rebecca

de va ju faktikst rätt roligt, joel är ju så jävla sjuk, haha! jag älskar dig julia!

2006-10-08 @ 11:26:44
Postat av: Lising

jag glömmer aldrig dig heller älsk.

2006-10-08 @ 13:40:25
URL: http://Itisallmadeofsteel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0