molly lilla gumman :(

min älskade lilla doggy har feber :( dom hade ingen aning om vad hon hade gjort med sitt lilla bakben, så nu ska hon dit på måndag IGEN, och då ska dom söva ner henne och undersöka varför hon har så ont! Usch, man börjar bli väldigt orolig :(  ♥


Rebecca gick hem för en halvtimme sen ungefär, vi kollade på famlijen är värre, den var rolig imellan åt, men inte jätte rolig tyckte vi..ganska pinsam film igentligen..

Jag är så arg på mitt hår, jag duschar vaje morgon, men det är inte bra, för det går inte en dag utan att mitt hår ser smutsigt ut, det börjar fan se smutsigt ut redan på kvällen samma dag som jag redan har duschat. :( Inte bra att duscha håret varje dag..=P

Den här veckan är niorna på prao, det är ganska tråkigt utan dom faktiskt.. =/

joakim! ♥

/ julia




Kommentarer
Postat av: Antonia,

sicken sexig bild du har som "presentations bild"

2006-10-16 @ 20:46:57
URL: http://www.antoniai.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0