MUMS

elin åkte till farmor, jag orkade inte följa med. =P

mamma och jag bakde sockerkaka med äpple och kanel i, jag som brukar hata varma äpplen, men det var ju hur gott som helst med små äppel bitar i sockerkakan =) Det är så bra att baka med mamma, "diskar du så bakar jag", hahahaha! mamma säger "ja det gör jag" då är det bara att baka på ;D

BOB SINCLAR - ROCK THIS PARTY (EVERBODU DANCE NOW) MUMS <3333

nu ska jag bädda rent i min säg, sen ska jag nörda lite mer framför datan, sen ska jag måla naglarna, en färg som jag inte har testat någon gång, sen ska jag smaka nya kexchockad, den har mörk chockad istället för ljus eller vanlig eller vad det är =P

Jag ska sätta inte lite bilder och fråga vad ni tycker, om jag ska färga håret brunt igen eller om jag ska ha kvar mitt ljusa hår =)

/ julia

Kommentarer
Postat av: Julia

ojj, fan! JAG SKA SÄTTA IN LITE BILDER

2006-10-05 @ 19:28:47
URL: http://juliatennorth.blogg.se/
Postat av: Lising

"Jag ska sätta inte lite bilder." in ska det väl stå? :D

2006-10-05 @ 19:28:54
URL: http://Itisallmadeofsteel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0