sommar

sommar

Nu har jag varit på knofa, det var kul som vanligt, man skulle gå in i kyrkan så sa dom vart man skulle ligga, vi skulle nämligen ligga ner och lyssna på musiken, jag var så jävla trött, så jag sommnade typ. hahaha! =) Sen så visade dom oss runt i kyrkan, och visade alla olika sorters prästkläder. =P Madde, skulle visa hur man skulle ha, asså fyfan vad rolig hon såg ut ;D hahaha!
Jag är så himmlans trött idag, jag ska väl bara sitta vid dtan som vanligt, jag är verkligen datanörd :O =P
Jag ska kolla på Dh senare också, den ska bli kul att se, eftersom jag inte har sett det på länge, kommer säkert inte fatta allt, men men ;)

Bilden som jag har, det är jag och rebecca, i sommars, jag till vänster & foppa till höger, jag saknar tiderna. jagärväligtfulpåbildenmenskitsamma :D

jag ska väl kolla läget på pa nu,

seeeee you

/ julia

MOLLY <3

Kommentarer
Postat av: cassandra

Åh, kul med konfa! :)

2006-10-03 @ 20:15:06
URL: http://cassandrasmode.webblogg.se
Postat av: Rebecca

JAG ÄLSKAR DIG JULIA!

2006-10-04 @ 21:12:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0