29 April.

jaha, varför väcker min kropp min ALLTID åtta på morgonen? vad är det med mig?!?!?!?! Snälllllaaa,  varför kan jag inte få sova?! Fast.. jag är ju inte trött så det spelar egentligen inte så mycket roll, men ändå liksom.....!

Igår kom Lisa till mig. Vi åt lite popcorn. Sen åkte vi till Sara och visade moppen. HAHA. Sen åkte vi till Rebecca & Felicia. Vi var ute och körde runt.. joo... jag vet att det är töntigt, men so what?! kulll jöh. Sen åkte jag och Lisa hem till mig. Garvade åt mina... jag du vet Lisa.. sen stjussade jag henne till bussen. Och sammtidigt hämtade jag Rebecca hos Felicia. =) Åkte hem, ooch typ sov! :P

Jag har kommit på värsta grejen. Det är så jävla bra att måla naglarna när man ska gå och lägga sig, det borde alla testa. Och när man vaknar har man fina naglar. Jag vet inte varför jag skrev det men det är as bra, så slipper det ta 100 år uppe på land när man måste göra saker hela tiden! "uppe på land..(inte i sängen vill säga)" ;D

Jaha, idag då! Ska nog vara med Rebecca och Felicia! =) Vet inte rikigt.

Nej nu ska jag gå och vara duktig. Elin är inte hemma. Mamma och pappa är och hjälper farmor och farfar att flytta, så jag ska passa på att överraska mamma och damsuga övervåningen. Inget att se fram imot.. menmen, måste göras!

byebyebyebye

Jockeheheh <3

/ Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0