5 April.

Rebecca sov hos mig igår, vi hade jätte kul :D Sen tittade vi på The Holiday som mamma hade hyrt. GUD vilken bra film. Fast vi orkade inte så klart hela. Men jag gillade den verkligen. Sen vaknade jag vid halv tio och då väckte jsg Rebecca och sen tittade vi klart på filmen =) Suuuper.

   

Vi åt frulle sen fixade jag mig snabbt och tog bussen in till södertälje. Rebecca gick hem sammtidigt som mig. Jag träffade Lisa. Vi tittade lite. Sen ringde Corddan och sa att hon hade klippt sig, hon var jätte ledsen hon tyckte att hon såg ut som en kärring. Eftersom vi hon var på stan så mötte vi henne. Och hon såg inte alls ut som en kärring! jätte söööt. Vi gick till guldfynd där hennes mor och syrra var. Och då frågade nån som jobbade där om jag ville vara med i nån tävling och kanske vinna 3000 kr att handla smycken för. Fan, typ 1000000 frågor. As jobbigt. Sen åkte vi hem och nu är Corddan här och Elin håller på att göra slingor på henne..

Vet ej vad som händer idag, är bara så jävla ledsen för en sak just nu..

godmiddag

/ Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0