avslutning på lovet

Efter thaa moive åka jag och min kära mor till coop för att handla. Vi tog en sväng in på Kapphal, jag hittade ett par jätte snygga brallor! Vill ha. Hahha, Kapphal liksom???? hatar egentligen. Bara massa kärringkläder om man får säga så!

Sista dagen på sommarlovet idag. Åh, jag som hade så jävla stora förhoppningar på den här sommaren, men inget blev som jag hade tänkt mig. Men höjdpunkten var turkiet och det blev bättre än väntat, det kan jag lova!!! :D Det är skönt att börja skolan, men om en vecka kommer jag ångra att jag sa det. Nu i nian är det verkligen allvar, nu jävlar säger jag bara! Det känns konstigt att vara störst på skolan, men skönt att inte ha några som tror att dom äger hela jävla skolan.. Men jag tar allt som det kommer.

Snart ska jag måla naglarna, jag måste ju vara fin imorgon. Och efter skolan imorgon ska jag och min syster åka in till stockholm och titta lite, sedan äta middag med kusin vitamin! trevligt!

Jag vill vara brun, jag vill vara så brun som jag var när jag åkte hem från turkiet, det ser så fräscht ut. Det skulle ju inte sitta fel att åka till turkiet nu om man säger så. JAja, inget tjat om det nu. men säger bara att jag längtar så jävla mycket till nästa år, och jag ville åka dit nu, BRING ME BACK!!!

nej nu ska jag gör nåt annat.

såhär ser jag ut efter en spidermanglass!
image379

/ Julia

Kommentarer
Postat av: Rebecca

haha, fan vad ful du är JULIA;)

2007-08-22 @ 16:33:44
URL: http://rebeccaf.blogg.se
Postat av: Lisa

haha söten! :D

2007-08-23 @ 20:26:19
URL: http://juliatennorth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0