Corddan + Linser

Igår  hyrde vi som sagt MR. Bean´s semester & en film som heter parfymen. Vi började att titta på parfymen men den var så jävla seg och dålig så vi stängde av och satte på MR. Bean. Den var rolig till en början men det blev lite för mycket av det roliga och filmen var faktiskt väldigt seg, men jag garvade hela filmen för MR. Bean är så mycket min humor så det finns inte.

Idag ringde Cornelia mig. Jag gick till henne och hon ville titta på MR. Bean så jag var tvungen att se den igen, jobbigt! hahhaa.. Sen efter filmen så gick vi ner till centrum och lämnade tillbaka filmerna och busade lite på vägen! Sen köpte Corddan nötter och jag tiggde till mig en Bonaqua päron! Riktigt gott. Efter centrum gick vi hem till mig, luktade på alla mina parfymer och Cornelia ville testa mina linser, fyfan vad jag garvade alltså!! Undra hur långt tid det tog att få in linsen och undra hur långt tid det tog tt få ut den.. fyfan vad jag garvade asså!!! Sen åt jag, och då gick Cornelia hem. Jag vet inte vad jag ska göra ikväll, har lust att göra nått men jag får se vad som händer? hihihi..

Nu ska jag göra nåt nyttigare än att sitta här, kanske ta en galss, inte för att det är nyttigt!

image376

/ Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0