frånvarande

Ja, jag skriver aldrig blogg. Men det har inte blivit mycket dator på senaste..

Jag tycker att det här sommarlovet har varit jätte tråkigt, det tråkigtaste jag någonsin har varit med om. Det började bra, men sen så hände det lite saker, sem kom turkiet och efter turkiet har det bara varit tråkigt HELA tiden. Jag är verkligen besviken på allt, att hela sommaren kunde bli sååå fel? Nu ska det bli skönt att komma tillbaka till skolan och träffa min älskade klass och prata med alla om allting! Jag ska börja nian, det är sjukt!

Aja, idag har vi i alla fall varit på kräftskiva hos Mattias och Anki. Det var gott. Jag och Elin tog bussen hem efter maten och sen vi kom hem har jag bara suttit vid datorn. Jag skulle ha gått på the voice med Rebecca och Felicia, men Rebecca blev sjuk och Felicia hann inte, men det gjorde mig faktiskt ingenting, jävligt skönt att bara sitta här och titta runt på allting som jag missat och bara ta det lungt. Elin frågade mig om jag ville vara med henne och Jenny och hyra film, så dom har gått och hyrt film. Jag hoppas att det fannas MR. Bean´s semester!

Jag måste verkligen nämna turkiet i varenda inlägg, det är så svårt att inte göra det. Det kanske är jobbigt att läsa men jag måste få skriva ut alla mina känslor. Jag saknar turkiet så fruktansvärt mycket, asså det trodde jag aldirg, att jag skulle sakna det såhär mycket, det är jätte jobbigt! Jag blir ledsen när jag tittar på alla bilder, jag ska flytta dit så fort jag får chansen! Det kan jag lova! En sak som inte gör det bättre, är att det var exakt en månad sen vi åkte idag, 18 Juli, och det är liksom redan 18 augusti.... ååååh! Nästa år, dåni!!!

close your eyes and dream your life away

image375
Jag älskar min bästa kompis! Rebecca & Jag.   ♥

/ Julia

Kommentarer
Postat av: Rebecca

åhh julia, jag bara älskar dig mest av allt!! nästa år, då jäävlaar!!! best friend!<3

2007-08-19 @ 14:10:06
URL: http://rebeccaf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0