Top Modell 8

ännu en jobbigt dag i skolan. Men den var ändå ganska skön.

Har skrivit lite om August Strindberg, det ska vara inlämmnat imorgon. Det är kul, jag älskar svenska. Har även plugga mina engelska glosor + text. Allt går så bra i skolan förutom SO, det är så jävla tråkigt. Jag hatar SO, och då menar jag verjligen HATAR!

Jag längtar till helgen. Imorgon ska jag nog bara vara hemma, jag orkar aldirg gör nåt på fredgar, då är jag så jävla trött. Men vi får se.

Sitter och tittar på Top Modell. Brittney är så jävla jobbig.

nu börjar det igen

/ Julia

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag älskar brittany, hon är min favorit!

2007-08-30 @ 21:16:50
URL: http://rebeccaf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0