1 December.

Kvällen igår var helt okej. Vi gjorde faktiskt inte så mycket. Men det var jättetrevligt. Alla sov hos Lisa förutom Corddan som drog till sina andra kompisar sent. Vi vaknade typ alla samma tid i morse och åt frulle. Sen fixade vi oss och åkte mot Stockholm. Men Felicia följde inte med så det var bara jag och Lisa. Vi åkte till Liljeholmen och tittade på Didactusgymnasiet. Den såg inte så rolig ut men den känns ändå så rätt? Någon som vet nåt om skolan, någon kanske känner någon som går där eller nåt. Jag behöver tips. Hjälp mig!!!

Sen skulle vi åka in till city igen och fika. Men så blev det inte. Vi var på plattan där dom hade typ julmarknad när jag plötsligt märker att min plånbok är borta. Jag får lite panik och vill bara åka hem och titta ifall jag glömde den hos Lisa. Efter ca 1 timme hemma hos Lisa ligger plånboken på bordet. Vilken lättnad! Jag som ville köpa en god godisrem men så blev det inte. Jaja, får väl köpa en någon annan dag. Inte hela världen.

Mamma var på stan idag och köpte ett Lucialinne, en röd julkudde och en vinterjacka! WIIIHHHO. Jag har fått en vinterjacka. Den är från Vero Moda, jag är rikigt nöjd och det är sååå min stil. Tack mammsen!

Ikväll ska jag bara vara hemma och ta det lungt. Jag ska titta på den nya Harry Potter.
 
Det kommer lite bilder från igår senare...

Puss på nosen

/ Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0