And oooh, I´m into you.

Jag har inte orkat blogga dom här dagarna. Vi slutatde i onsdags vilket var skönt. Jag är nöjd med mina betyg, så det är var ju bra. Jag och Rebecca har varit i Stockholm, alla julklappar är  klara vilket är skönt. Jag har kommit på att jag hatar att slå in julklappar, det är så jävla tråkigt. Usch, fy och blä.

Det var jätte länge sen jag tittade på julkalendern nu, den är så bra. Men orka att det går kvart över sju? Fast.. på helgerna går det ju faktiskt kavrt över nio eller typ nio. Men jag glömmer bort det. Men imorgon när det är julafton, då måste jag ju bara titta, sista avsnittet liksom. Det är fan sjukt att det är julafton imorgon. Redan. Ja kom liksom nyss hem från Turkiet, det dröjer väl inte länge fören jag ska packa och åka dit igen. Det jag menar är att tiden går så otroligt fort. Det är helt sanslöst. jaja, imorgon ska vi i alla fall fira jul hos farmor och farfar.

Idag har jag varit med Rebecca, Rebecca har gjort om min blogg lite mer julig. Den är jättefin. Vi har inte gjort så mycket mer än att bara pratat, det är skönt. Tittat lite på bingolotto. Det suger!

Om fem min är det julafton. hörs då.

JK    ♥


/ Julia


Kommentarer
Postat av: emz

Jag spelade bingolotto ;) Håller med, allt sög verkligen.

2007-12-24 @ 01:23:42
URL: http://emmaforsmark.blogg.se
Postat av: Julia Tennorth

Haha. Ja, det är inte alls kul! God Jul Emzzo ;)

2007-12-24 @ 10:57:19
Postat av: Rebecca

Haha. GOD JUL ÄLSKLING!

2007-12-24 @ 11:13:30
URL: http://rebeccaf.blogg.se
Postat av: Julia T

GOD JUL ÄLSKLINGS REBECCA!

2007-12-24 @ 11:42:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0