Julfest

Jag är lite trött på skolan. Jag vet inte vad jag ska göra utan Rebecca i skolan, det är så jävla tomt. Jaja, I survive I survive. Vi hade i alla fall förberedelser inför nationella i svenska. Jag tycka att det var enkelt. Vi hade även Lucia träning. Vi är sjukt många som ska vara med i Lucia tåget det här året och det är så jobbigt att öva för alla killar är så jävla snackiga och vi kommer aldrig någonstans, varför ska dom vara med? Mycket irriterande.

Vi hade bestämmt för länge sen att våran klass skulle ha disco för F-3:or och 4-5:or . Alltså först lågstadiet 17:30-19:00, sen kommer mellanstadiet 20:00-22:00. Alla skolor i Nykvarn och vi hoppas att det blir lika kul som förra gången när vi hade för mellanstiadiet i våran skola. Amen i alla fall, det är bara jag, Sara och Lisa som är lite framåt. Våran klass är så seg och våra lärare är ännu segare. Nu är det ingen som kan låsa allting sen på kvällen så vi vet inte om det blir nåt och vi ska liksom ha det torsdag. Jag är så trött på allting..

Imorgon ska jag och Lisa till min syrras skola på hårvisning. Alltså, Elin går bara i tvåan men treorna på hennes skola ska ha hårvisning, och Felicias syster Daniella går i trean och då ska Felicia vara modell. Hon är jätte nervös men jag tror att det kommer gå super bra! Du kommer vara suuuper söt. Det ska bli kul. Jag har varit på en sån dör visning förut och det är verkligen som värsta modevisingen, massa tidningar är dör och det är värsta draget.

Mamma ville titta på Äntligen Hemma i mitt rum. Nu när hon kommer in så ha hon ögonvatten på två bomullstussar och hon ser så jävla rolig ut när hon ligger och tittar på TV med två tussar, inte för att hon tittar för hon ser ju ingenting. HAhahahha, det är äkta mig mamma!!! AHAAAH, nu börjar hon cykla med benen i luften!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag dör av garv!!!!!!!!!!!!!!! :D:D:D

Nu ska jag också titta. Puss bloggen!

/ Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0