Julia längtar till nyår.

ÅH.. jag är så nöjd med min garderob. Asså, jag har fan sjukt mycket kläder fast jag inte vill erkänna det eftersom jag aldrig vet vad jag ska ha på mig. Men nu när man ser allt tillsammans är det sjukt mycket, och det blir bara mer och mer, hemskt! Jag vill verkligen bara att mitt rum ska vara klart men ännu är det så mycket kvar att göra. Jag har liksom inga möbler i mitt rum förutom sägen ett bord och min älskade garderob. Men det blir ju bara bättre och bättre. Idag var vi i alla fall på ikea. Jag köpte garderoben och en massa småsaker. Mamma och jag ska åka dit någon gång själva utan pappa eftersom han är en såndär där allting ska gå så fort, och han måste insé att allt inte kan gå så jävla fort alltid. Men åh, jag är sjukt nöjd med mitt rum. Det blir bara bättre och bättre och bättre....

Rebecca har varit här en liten stund. Hoppas hon gillade vad hon såg.

Nu är jag grymt trött och ska sova! Imrgon ska jag till stan med Fanny och kanske Rebecca. Hoppas jag hitter en nyårsklänning annars för jag ta den som jag hade förra året, jag har ju bara haft den en gång så...

Godnatt people!

/ Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0