Lucia, Lucia.


Igår var det ju som sagt Lucia. Jag var skittrött när jag gick upp kvart i sex. Rebecca och jag åkte med pappa vid halv sju. Sen övade vi lite. Efter det var det frulle. Sen bytte vi om, sen var det dax. Det gick jättebra, på min Isabellas, Felicias, Saras, Cecilias och Maddes sång. Skönt. Malin var söt också (Lucian).

Vi slutade tidigt den dagen. Jag gick hem till Rebecca, där var även Julia. Vi pratade lite. Sen fikade vi. Sen tittade vi på film, då gick Julia hem. Sen gick jag hem. Sen efter jag hade ätit ringde jag Rebecca och frågade ifall hon ville följa med mig till stan för alla affärer hade öppet till tio. "tomtenatt", sen var det massa människor som sjöng och dansade, mycket mysigt var det + att det var julmarknad.

Nu ska jag gå ut med min doggie

på återseende.

/ Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0