Luciaröstning

Nu är Luciaröstningen igång i skolan, jag är nervös!!! Jag röstade åt, Rebecca Julia och Felicia eftersom dom inte var i skolan. HEHE. Skolan var för övrigt lungn. Idag sattes prellimenära betygen och jag är nervös.

Dirket efter skolan åkte jag hem till Lisa. Vi åt och lite sånt. Sen tog vi bussen till Ekenbergska skolan. Felicia skulle ju vara modell och hon var verkligen hur bra som helst och rikigt jävla snygg. Sncka om att hon var hetast. Stackars dig som var så nervös. Jag förstår dig, jag ska ju vara modell för min syster nästa år och jag kommer vara minst lika nervös själv. Men i alla fall, dom hade utlottning, man hade ett nummer på sin biljett och så drog dom olika nummer. Varje gång jag dom sa ett nummer var jag lika nervös, dom drog kanske sju stycken. Och så sa dom "Vi drar en till, sista påsen" så tog det en stund och så sa dom "Nummer 117", det var mitt nummer och jag tycker sånt där är så himmmmlans pinsamt! Men trevligt att jag vann. Thihih. Jag fick i alla fall nån srtyling créme och någon volume whip. Båda sakerna luktar skitgott. Jag är så nöjd så! :D

Imorgon blire disco. Kul, hoppas många barn kommer.

Nu tittar jag på någon ny serie på femman, Heartland. Men jag orkar inte kolla.

Ska faktiskt sova nu..

...seee you lovley blogg!

/ Julia

Kommentarer
Postat av: Charming man

Kolla min blogg för julklappstips!

2007-12-05 @ 21:36:52
URL: http://failures.blogg.se
Postat av: johanna

läs min fyra sanningar och säg 4 st av dina :)

2007-12-05 @ 21:55:07
URL: http://www.fjb.blogg.se
Postat av: Felicia

Sötis! Det kommer gå jätte bra nästa år och jag kommer vara där och stötta dig=)

2007-12-06 @ 16:10:21
URL: http://fhammar.blogg.se
Postat av: cornelia!

HAHAH JAG RÖSTADE FRÅN MEJOCH REBECCA IDAG

2007-12-06 @ 18:30:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0