1 Februari.

dagen började med att jag vaknade och mådde inte alls bra. Hade ont i magen och lite överallt känndes det som. Mamma ringde och sjukanmälde mig. Sen så var visst Lisa också sjuk idag så jag ringde till Rebecca och sa att jag och lisa inte skulle till skulle till skolan. Sen kåg jag kvar i sägen till ungefär kvart över tio. Gick upp och åt frulle och kännde mig lite bättre sen. Sen satte jag på filmen enough gammal men faktiskt väldigt bra! Efter det duschade jag och klädde på mig. Sen åkte mamma och jag till centrum och hyrde Beck-Gamen den var inte så jätte bra.. Sen åt jag middag. Efter så tittade jag på hur man blir av med en kille på 10 dagar alltså undra hur många gånger jag har sett den filmen, kan alla repliker. Och ååh, jag tröttnar aldirg. Sen gick precis Cornelia hon kom till mig och hämtade en sak och vi satt och pratade, trevligt trevligt!

Imorgon ska jag inte heller till skolan, jag ska vila upp mig för kvällen då det blir partyyyy hemma hos Felicia! ;D längtar längtar.. :D:D:D

nej nu har jag inte så mycket mer att skriva..

/ Julia =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0