22 Februari

Mår inte så bra bra idag, har blivit jätte förkyld. Men jag har ingen feber och det är ju skönt. imorgon ska jag inte heller gå till skolan men jag ska ändå åka till skolan och hjälpa till med discot, det är klart att man inte missar det! =) Lisa som också är sjuk ska komma till mig någon gång på dagen och fixa sig här, haha sen är det party med 4-6: orna! :D Men jag tror inte att det kommer komma så mycket sexor eftersom dom tror att dom är så JÄVLA coola, men dom är små skitungar! Om jag ska vara helt ärlig så skulle jag inte heller ha gått om jag gick i sexan, men det är en annan sak! hahahahha! ;) Dessutom klagar dom på att det kostar 20 kr att gå in, tror dom att vi skulle ha festen för att det är kul eller? VI BEHÖVER PENGAR TILL VÅRNA KLASSRESA I NIAN ;)

Har inte gjort nåt idag, har städat lite och broderat.. Rebecca skulle komma med mera trådar till mig efter skolan men hon glömde det så nu kan jag inte gör klart en fjäril, jag är arg :D hihiihi..

Asså jag kan inte förklara hur mycket jag vill ha sommar. Igår hade jag lite vårkänslor solen smög sig fram, trotts att det var så kallt ute hade jag det, men jag var ju inte ute så jag kännde inte kylan. Sedan i morse när man tittar ut så snöar det!? Snälla äckliga snö, kan inte du sluta finnas? Det har fan snöat hela dagen och snöar även nu. Åh gud, ge mig vår åtminstonde!

101351-171
spanien 06


ge mig sommar

Mamma eller pappa menade jag har hyrt nya Beck filmen, advokaten heter den. Vi ska titta på den snart, jag hoppas den är spännande/läskig. Stackars mamma och Elin, jag har smittat som båda så nu har båda feber och hostar! Sorry guys! =P

nu ska jag sätta mig i soffan och glo på filmen med familjen.

/ Julia

Kommentarer
Postat av: Felicia

Vill ha sommar här och nu.

2007-02-23 @ 20:16:52
URL: http://fhammar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0