4 Februari.

fyfan vad arg jag jag nu, inte nog med att alla ska hålla på att jävlas med med, NEJ nu ska världens längsta inlägg som jag nyss skrev försvinna. Jag har bara lust att gråta tills jag inte har några tårar längre!!! :'(

igår var det en kul väll förutom att jävla fittungar höll på att tönta sig som vanligt. Jag hatar er så jävla mycket, jag kan verkligen inte beskriva mitt hat till er, FYFAN!!

Vaknade vid elva och åt frukost. Efter det tittade jag på mean girls, den filmen är faktiskt bra. Sen så hade Elin varit på stan igår och köpt hårfärg, så jag förgade hennes hår. Det blev faktiskt jätte bra! Fast såklart att det blev bra för det var ju jag som gjorde det! ;) Sen kom farmor och farfar på fika, vi satt och snckade. Jag duschade och sen snckade jag lite mer och när dom hade åkte hem gick jag till Rebecca. Vi gjorde inte så mycket tittade på Pelle svanslös och OC såklart. Rebecca verkar ha tröttnat på OC lite, jag förstår inte hur det är möjligt, det är ju det bästa som finns. Jag älskar OC! Sen gick jag hem och åt middag och vid middagen bestämmde vi att vi skulel hyra film eftersom alla skulle vara hemma. Så mamam och Elin åkte och hyrde film dom hyrde 7 miljonärer, det var skit rolig men åndå så jäkla sjuk! haha. Nu sitter jag här och är arg. :P

Imorgon ska jag åka till Piteå. Jag ser fram imot det, fast det känns inte rikigt som jag ska dit. Eftersom jag har inte ens packat eller något, men planet går ju tio över åtta imorgon på kvällen så jag hinner efter att jag har kommit hem från skolan. Jag skulle nog helst vilja vara hemma från skolan men jag känner att jag måste gå dit och hämta massa läxor och andra stuffs! Vi ska åka vid halv sex hemifrån. Åhh jag är så nervös, för jag är ju så flygrädd. Massa bror Ulf kommer och hämtar oss och vis ska sova hos Ulf &Gunilla en natt, för det blir så sent att åka från skellefteå till piteå eftersom flygresan tar ca en timme och det tar lit emer än en timme från skellefteå till piteå. lite jobbigt, men aja.. Sen hoppas jag verkligen att Ulf stjussar oss till Piteå dagen efter, jag orkar verkligen verkligen inte åka bussen från skellefteå till piteå sen bussen från piteå till hortlax. Då skulle jag döö, eller nej klart jag inte skulle jag har ju min MP3 som jag måste ladda in nya låtar på.. Men aja, jag ser i alla fall fram imot dem här veckan, kul att träffa släkt och kusiner och för att inte glömma MORMOR!! Det här kanske blir min sista bloggning på en vecka, men jag kanske hinner skriva lite kort imorgon. =)

Men nej nu är jag trött i fingrarna.

ha en bra vecka.

/ Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0