Jag älskar OC mer än allt!

Alltså det här kommer bli det töntigaste inlägget hittils men jag bara måste:


101351-155


Min kärlek till OC är helt galen. Ingen kan förstå hur mycket jag älskar alla som är med i den serien och det känns som om jag känner alla som är med, man vet hur alla funkar! Jag skulle kunna göra vad som helst för att få åka till usa NU NU NU. Alla som har varit där säger att det är underbart, det är klart att det är underbart, det är världens bästa land! Åh, asså. Det finns inte ord för hur mycket jag älskar OC. När jag har sett ett avsnitt vill jag bara se ett till, sen ett till, sen ett till.. skulle kunna titta på OC hela mitt liv utan att tröttna! Alla säger att OC har blivit dåligt eller uttjatat men det kan jag verkligen INTE hålla med om. När jag tänker efter saknar jag ju såklart Marissa. Summer, Seth, Ryan & Marissa...dom fyra! Men så som OC är nu är verkligen inget att klaga på! Jag älskar OC mest i hela världen.    ♥ Jag dör om det slutar.


nu ska jag hoppa i duschen efter ett underbart OC avsnitt.

/ Julia

Kommentarer
Postat av: Rebecca

KÄRLEK!

2007-02-21 @ 22:24:22
URL: http://rebeccaf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0