lista lista, inte likt mig men jag har lust!

Dagens låt: Pink - Dear Mr. President
Dagens frisyr: Utsläppt, lockigt.
Dagens smink: Inget, har ju bara lekt med Foppa! ;)
Dagens händelse: Att vara med Foppa
Dagens planer: Sova
Dagens vill ha: Jag tar samma som Emma. SOMMAR!!!
Dagens saknad: Sommarn, igen?!
Dagens drog: Foppa
Dagens tråkigaste: Foppa
Dagens finaste: INTE FOPPA!
Dagens måste: Gå ut med Molly.
Dagens dricka: Julmust.
Dagens köp: Godis
Dagens mat: Foppa
Dagens sjuka: Är lite cp, eftersom jag är med Foppa.
Dagens kärlek: MOLLY & FOPPA! <3
Dagens mående: Fett trött!

Jag är med Rebecca, så listan är inte så seriös.

Melodifestivalen var kul, för jag och Foppa dansade!

nu ska vi ut med mollypocket!

/ Julia

Kommentarer
Postat av: Rebecca

haha, nej de är sant;) aldrig serre när du och jag leker.

2007-02-04 @ 18:26:58
URL: http://rebeccaf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0