10 Januari.

Idag i skolan var det as kul. Jag älskar skolan jag älskar allt som har med skolan att göra förutom läxor, prov & läxförhör. Men lektinonerna är skiiit roliga, vi gör typ roliga saker i alla ämmnen. =) Idag hade vi teknik för första gången, det verkar vara jätte kul! Vi fick bästa gruppen, jag, Lisa, Phille, Nille, Dennis & Clyne. ;) Hoppas vi får bra betyg. Jag fick värsta "guld sjärnan" för att jag visste varför alla fyrer var på den platsen dom var på. Asså inte siffran fyra utan en fyr, som är vid havet! :P Det märks verkligen att vi blir större och större, lärarna blir bara strängare och strängare. Men det är väl så det ska vara.
Idag skrev vi även "brevet" varför just jag skulle få åka till England en vecka. Det ärtvå från turinge och två från lillhaga och två från björkesta. Jag vill verkligen. Gud vad kul, att åka till england bo hos en engelsk familj och utöka sina engelska kundsakper. Det skulle verkligen vara ett minne för livet och jag har länge velat åka till Englnad. HOPPAS HOPPAS, håll tummarna för mig!! Alla sa till mig när jag kom ut från klassrummet och hade skrivit, "det kommer bli du, det är typiskt dig" ahhhaha =) åååh! Den 19 Januari får vi reda på vilka som ska åka =)

Efter skolan gick jag hem med Niclas & Lisa. Jag och Lisa beslutade att vi skulle åka till stan. Jag hittade en födelsedagspresent till Elin eftersom hon fyller år på onsdag då OC börjar! =)

Juste idag på slöjden har jag påbörjat värsta arbetet, hoppas verkligen att jag får MVG i sjöld. MVG = 1000 kr till sommaren. MÅNGA MVG VILL JAG HA ;D Fast jag får 500 för VG och inget för G. Hoppas på så lite G som möjligt, men det är ju helt upp till mig...;) Nu jävlar! ;)

När jag gick in i mitt rum så fastnade jad med min klänningärm i dörrhandtaget. Det blev värsta hålet, men jag får väl be mamma sy.. ;)

Elin har även gjort världens godaste fruktsallad, åt den för ett tag sen. HUR GOD SOM HELST!! =) ;)

har pluggat massa ekologi när jag kom hem från stan. hoppas vi inte har läxförhör.

Nu är det 188 days toooo turkey. längtar!!

JUSTE, glömmde nästan säga att min moster var med på TV idag, på ettan nyhetrna, hon är kändis. Nej jag skojade, men ändå värsta coolt. Hon är politiker. Gunilla Åström! =) hahahaha

Nej nu ska jag sova, är trött som FAAAAN!

hare bra

/ Julia

Why do you have to be so cute?     ♥

Kommentarer
Postat av: Rebecca

only 188 days left baby;)

2007-01-10 @ 21:39:01
URL: http://rebeccaf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0