12 Januari.

skolan idag var sådär.. men våran vikarie var så jävla rolig jag har aldirg garvat så mycket. Först sa han att han hette Vick, fast han sa igentligen Dick, så jag ba: hette du vick? han ba: nej dick. OCH JAG KUNDE INTE HÅLLA MIG FÖR GARV. fast han såg inte det var han gick iväg! Asså han var hellllllt hhaha, vet inte men han var så jävla sköööööööön! ;) sen sa Lisa att hn trodddde att han hette Dick Böghög :D JAG AS GARVADE!!!!! Aja.. efter skolan så gick jag hem städade lite. Sen gick jag till Rebecca. Vi gjorde inte så mcyket.. Nu ska hennes pappa köra oss till centrum och sen så ska vi hämta Felle så ska vi ha typ myskväll. Men jag måste kila nu..

pösssissar

/ Julia

Kommentarer
Postat av: LISA LISPAL

HAHAH.

2007-01-13 @ 17:40:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0