14 Januari.

vaknade hos rebecca runt tio.. vi kollade lite på OC sen så gick vi ner och åt frulle! Efter det fick vi för oss att vi skulle mublera om i hennes rum igen. Det blev fint :) Vi hade skit kul igår, älskar dig Rebecca <3 Sen gick jag hem typ kvart i två..

.. när jag var påväg hem så ringde mamma, och sa att mormor hade brutit benet. Jag blev helt chockad. Sen när jag kom hem så ringde Ulf (mammas bror) och sa att han var påväg till sjukhuset, och att han inte rikigt visste vad som hade hänt. Sen efter ett tag ringde Krister (mammas andra bror) och sa att mormor hade varit ute och gått och rammlat. Så mycket mer vet jag inte. Men mormor som är så gammal, hon är 82 år. Och bor i Piteå så det finns inte så mycket att göra. Känner mig hjälplös och väldigt orolig! :'( Jag är inte alls på humör.

Har kollat på "Superman returns". Eller hur det stavas. Men orkade inte kolla klart..

snart ska jag hjälpa mamma med maten..

R.I.P Bertil (F)

/ Julia =/

Kommentarer
Postat av: LISA LISPAL

Stackars Mormor!!!!!!!! :'(

2007-01-14 @ 19:47:42
Postat av: Lisa

Msn funkar inte. därför loggade jag ut utan att säga good bye. :)

2007-01-14 @ 20:14:24
Postat av: Rebecca

naw, inez;/

2007-01-14 @ 22:13:47
URL: http://rebeccaf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0