16 Januari.

skolan var as tråkig. Eller ganska skön ändå. Efter skolan så gick jag hem med Isabella, det är kul att prata med någon som man inte alltid pratar med. Förut var så bra kompisar, men nu när vi inte går i samma klass längre så blir det att man inte pratar så ofta. Jag hoppade in i duschen efter en jobbig gympa som inte var så jobbig kom jag på..Sen satte jag på mig pyjamas typ vid halv fyra :O Det var skit skönt. Efter maten åkte jag med mamma till centrum och köpte filmjök och tuggummi! Mums! (ja, jag åkte till centrum i pyjamas, men jag satte på mig mjukisar istället för pyjamasbrallor). Mamma har även köpit vindruvor som jag sitter och snaskar på, åh dom är så goda dom är helt kalla och helt god! =) haha, lät lite konsigt men! Jag har precis gjort klart min svenska läxa. Ska kolla lite på SO läxan och kolla lite på ENG läxan. Jag hatar att ha glosor i läxa! =/ Men det är väl nyttigt antar jag! :P haha! Svenska läxan handlade om namn, jag heter Julia som ni kanske vet och en sak som ni också borde veta är att jag hatar mitt namn så JÄVLA mycket, asså det finns inget fulare namn än Julia. Fyfan vilket barnsligt namn, sen när jag blir gammal. "Tant Julia" blää. Kunde jag inte fått heta Marie som jag heter i andra namn?!

Idag fyllde lilla Madde år, grattis babe 15 år! ;D

Imorgon fyller Lisas mamma och Elin år. Tråkigt att inte Lisa är i skolan imorgon, för hennes mamma ska ha stort kalas för att hon fyller 50! menmen.. En dag tror jag klarar mig!?!

Igår när jag skrev alls födelsedagar så hade jag visst glömmt farmor som fyller år den 21 Januari, förlåt! hihi!

På fredag får vi reda på vilka som ska få åka till England. Hoppas hoppas. Och på fredag fyller Niclas år och på fredag ska jag på bio med Rebecca & Cornelia. haha, det är mycket som händer på måndag! Vi ska gå på Livet Enligt Rosa filmen, eftersom vi älskar livet enligt Rosa. Rebecca har en DVD med alla avsnitt som gick på TV, och dom har vi ju tittat på lite för många gånger om man säger så :D

Nej nu ska jag måla naglarna, undra vilken färg jag ska måla....? någon mörk färg i alla fall.

Idag sov jag till kvart över sju, och i vanliga fall brukar jag sova till halv sju. Jag som sommnade tidigare än jag brukar igår. Som tur var hade jag lagt fram kläder så allt var typ klart. Hade en kvart på mig att, sminka mig, borsta gaddarna, äta frulle & packa väskan. Jag är riktigt snabb, bara jag vet vilka kläder jag ska ha så brukar det går bra, annars blir det typ världskrig (?!). Sen kommer Lisa till mig vid 07:40 och då går vi till Rebecca. Där Julia, Cornelia & Rebecca väntar, sen går vi fem till skolan. Och skolan börjar alltid 08:10.

Gud vilken lång blogg idag igen. Men det är så mycket jag vill berätta! hahah.

Nej nu ska jag måla naglarna, undra vilken färg jag ska måla....? någon mörk färg i alla fall.

/ Julia

OM TVÅ DAGAR BÖRJAR OC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D:D:D:D <33333333333 fyfan vad jag har saknat!

I will never forget you.   ♥

182 dagar. :)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

inte så lång blogg iaf, hahaha!

2007-01-16 @ 22:02:16
URL: http://rebeccaf.blogg.se
Postat av: Rebecca

inte så lång blogg iaf, hahaha!

2007-01-16 @ 22:02:16
URL: http://rebeccaf.blogg.se
Postat av: Kusin

Vad söt du är smulan, och visst var tv-serien om Rosa asbra? Jag kollade faktiskt också på den.
PUSS lilla luvan

2007-01-17 @ 14:11:02
URL: http://www.tumvante.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0