19 Januari.

skolan idag var fett tråkigt. eller asså måste jag alltid skriva att den var tråkig när jag inte ens har tänkt efter hur den var. Den var fan kul! haha. Lilla Nille fyller år. Grattis tönt. =) Vi hade musik och det var as kul. fyfan vad bra våran låt är. åhhh =) Sen så efter skolan så gick jag hem och städade lite, jag fick faktiskt 150 kr för det. Och det behövdes för jag skulle på bio med Rebecca & Corddan. vi åkte vid halv fyra. Sen så var vi inne på Media Market eller vad det heter. Det är så jävla kul, jag vill ha en data! åhh vad kul vi hade. Den där lilla tjejen som kom fram till oss med caffffemaskinen! ååååh, fyfan vad kul det var! =) HIHI. Sen så åt vi länge & gott på Pizza Hut. Efter det så gick vi inte på willys och köpte lite saker. Sen så gick vi in och satte oss. Fyfan vad kul vi hade när vi satt och väntade på att bion skulle börja. HAHA, love you girls, rebecca och cornelia. Vi skulle kolla på Rosa The Movie som ni kanske vet.. ÅÅÅHH GUD, det var den bästa filmen jag sett! Freddy är ju inte så snygg! FYFAN VILKEN LÄCKERBIT! Jag och Rebeca grät som FFFAAAAANNN! Den filmen rekomenderas verkligen!!! världens bästa film. Nu tror jag att Rebecca & Corddan ska sova hos mig.. Får se..

Jag fick inte åka till England. fyfan vad tråkigt.

Grattis Niclas 15 år, igen.  =)  ♥ hihi.

/ Julia

Kommentarer
Postat av: Hannah

PUSS!

2007-01-20 @ 07:52:17
URL: http://www.tumvante.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0