23 Januari.

ännu en till dag i skolan då. dagen började med SO. 80 minuter SO liksom, kan det bli tråkigare? Men det gick väldigt fort om man jobbade så bra som jag och Lisa gjorde. Efter SO:n hade vi spanska, jag tycker att det har blivit jätte kul. Förut hatade jag verkligen spanska, men nu när man hänger med så är det riktigt kul. Efter det hade vi matte. Vi har previs börjat med Chans & Risk i matten, det verkar inte vara så kul tycker jag! MenMen. Efter lunchen hade vi svenska och sen UTEGYMPA. kan någon ge mig en andleding till varför man ska ha utegympa när det är -10 grader?! Helt onödigt om ni frågar mig. Ohh det var såå kallt. Vi skulle springa, visst gjorde vi det men kanske inte riktigt så långt som man skulle, right Madde och Sara? ;) Fyfan vad kul vi hade! <3 Jag lyckades bli mulad några gånger idag också, men jag gav igen så ni veta ;) haha. Efter skolan gick jag hem med Madde och hon gick dirket till bussen. Jag gjorde inget efter skolan som vanligt, men jag orkar inte göra något eller. Det är så skönt att bara gå hem och sätta sig vid datan, duscha och plugga. Jag tycker faktiskt att det har blivit väldigt kul att göra läxan och plugga nu eftersom man vet att man får ut någonting av det. Alla klagar så mycket på att skolan är så jobbig, jag tycker inte att den är så jobbig, men kanske inte så kul alla gånger! Jag och Lisa har bestämmt att varje onsdag ska vi gå hem till mig efter skolan och göra alla våra läxor, för det är alltid lättare att göra läxorna med någon som har samma läxa och typ prata om saker som man inte riktigt förstår.

Imorgon är det OC. Jag ska titta på OC med Rebecca, efter att jag och Lisa har pluggat. Förra avsnittet som jag spelade in har jag sett sju eller åtta gånger. Åhh vad jag ÄLSKAR OC.

Jag åt lite tidigare än min familj idag. Dom skulle äta köpt hamburgare, och jag är ju inte dirket förtjust i hamburgare, för jag hatar kött och sen så orkade jag inte äta så fetto mat! haha. Men nu.. när som sitter där och äter, och jag känner det goda pommmes lukten.. fyfan vad sugen jag är! MUMS!!

Nej nu ska jag gå och ta bort mitt nagellack och torka mitt nyduschade hår!

/ Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0