29 Januari.

hmm, det här måååndagen var soft. Åhh Fima den snälla gav oss en vecka till med NO uppsattsen, gud vad lättade jag blev. Hon har varit sjuk en vecka så man har inte fått den hjälpen man behöver så det var skiiit skönt! =) På tal om sjuk, jag börjar känna att jag snart ska bli förkyld. Jag älskar att vara förkyld, jag älskar min röst då :D haha. Jag hatar min röst i vanliga fall, men ändå snackar jag ska jävla mycket?! haha. efter skolan gick jag hem med lisa. Hon gick till bussen dirket. Sen när jag kom hem så satt mamma och jobbade och frågade om jag ville följa med till mormor. Ni vet hon har ju brytit lårbenet. Och det vill jag gärna. Ska bli jobbigt att se min spralliga lilla mormor gå runt med en rullator, men jag vill finnas där för henne och hjälpa henne. Så det ska bli kul fast ändå inte. Kommer ju sakna alla min vänner. Jag åker på måndag 20:10 går planet och kommer hem söndagen där på. Så jag ska till skolan på måndagen. Jag är lite nervös, för jag är så flygrädd. Menmen, jag tror jag står ut! Rebecca sa att hon skulle sakna mig så mycket så hon ska följa med och lämmna mig och mamma med pappa och Elin. Elin och pappa ska inte följa med. Bara jag och mor min! =) Åh jag längtar tills jag får gå till min kusin som är hårfrissa och färga och klippa håret. Hmm.. måste tänka ut hur jag vill ha, men hon har säkert tips också! =) Jag vill ha pannlugg så så så SÅ mycket. Jag tror inte att det kommer passa mig. Men men vet ju inte fören man har testat! =P

Jag och mamma har varit ute och gått idag med. Vi var ute en timme och det är så skönt när man kommer in så nu är jag helt varm och röd om kinderna.

Jag längtar till på fredag då Felicia ska ha party för hon fyller 14 år nu på onsdag. Grattis i förskott ÄLSKLING!  ♥

Jag har inte så mycket mer att säga, förutom en fråga till mig själv?  Hur kunde jag slösa nästen ett helt år på dig medans du inte ens brydde dig? Aldrig mer.
Och en sak till, Jag Älskar Rebecca Forsberg mest i hela världen! Hon är bäst.

Christel är ju lite trög. Hon verkar tro att engelska är det ända ämmnet vi har i skolan, hon ger ju oss hela boken i läxa känns det som?! Hur fan ska man hinna allt.

nu är jag trött, ska sova!!! Men ååh, måste gå ut och ta in mina skridskor, för imorgon ska man åka på gympan! :D hahaha! I love I love!

/ Julia

101351-141

                      äkta kärlek ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0