30 Januari.

tråkig dag i skolan, hade inte alls lust att gå. blää... Efter skolan gick jag hen och ringde Rebecca, vi hade bestämmt att vi skulle åka till stan. Vi tod kvart över tre bussen, och hade kul på bussen som fan ;) ahaha. Ryd med sin yoghurt. HAHAHA. Vi köpte lite smått och gått till Felicia, jag kan ju inte skriva det om hon kanske läser min blogg. menmen vi åkte hem med Rebecas pappa och när vi kom hem så följde jag med Rebecca hem och åt middag. sen slog vi in alla felicias pressenter och hade skit kul. Nu kom jag hem för ett tag sen och har precis tittat på Ugly Betty och nu sitter jag och tittar på Grey´s Anatomy.

IMORGON FYLLER VÅRAN SÖTIS FELICIA 14 ÅR, VÅRAN LILLA FJORTIS!!!  GRATTIS I FÖRSKOTT :D (L)

168 dagar till turkiet idag!

101351-42


/ Julia

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag älskar dig!

2007-01-30 @ 21:13:26
URL: http://rebeccaf.blogg.se
Postat av: Felicia

Tack älskling :D (L)

2007-01-31 @ 06:53:05
URL: http://fhammar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0