31 Januari.

hmm, skolan idag var bättre än igår. Men åhh, nu är jag riktigt trött på skolan, jag stör mig verkligen på så många. Förut hade vi så kul, men nuuuu. I don´t fix it!!!! menmen, jag längtar så fruktansvärt mycket till sommaren, SOMMARLOVET. Åhh... Det är konstigt att man inte tar vara på tiden som man borde, när dagen eller tiden kommer så är det så självklart att det är just så. Om ni förstår vad jag menar?! Idag var jag inte med på gympan. Jag fick gå ut och gå en bit istället. Nu, alltid när jag går eller gör något för mig själv har jag börjat tänka så mycket på saker. Det är så skönt att tänka, man kommer fram till så mycket vettigt. Man går och bestämmer att det ska bli som man tänkt i framtiden, men sen blir det rena besvikelsen när det inte blir så, det blir inte som man tänkt! Hmm.. konsigt att alla tänker. Men så är det, det är rena självklarheten. Ärligt talat, vad babblar jag om?!

Efter skolan så kom jag hem och drack var chocklad. Det är så gott när man är frusen. Sen bara visste jag att jag hade mitt rum som skulle städas, så jag dröjde ut vääääligt länge på att dricka upp min kopp med o´boy. Jag gick upp satte på ÄLSKADE westlife och då blir man glad och börjar städa.

efter det så var det middag.

Sen gjorde jag min engelska läxa, eller inte rikigt hela, men en bit på den. Sen frågade Elin om jag ville sitta med henne när hon skulle träna på en hårdocka. Elin ska vara med i en tävling, och rulla permonetrullar. Eller hur det stavas. Hon är så duktig, min lilla hårfrissa. Medans jag glodde så målade jag naglarna och pluggade lite spanska. Sen lärde faktiskt Elin mig att göra svinrygg. Det är fint!

hmmm..

Har inte så mycket mer att tilllägga, förutom en sak:
FELICIA FYLLER 14 ÅR IDAG. GRATTIS MIN ÄLSKADE GUMMA!!!!!!!!!!! (L)(L)(L)(L)  ♥

men gud vad klockan tickar.. OC börjar ju snart. Ska hinna hämta jordnötter och sätta på mig brillorna.

bye bye.

/ Julia

Kommentarer
Postat av: lisa

"ska hämta jordnötter"
Kommer du ihåg när vi alltid åt jordnötter, när pappa alltid köpte en sån där stor påse! hahha :D Det ändå vi gjorde förut var typ att äta!

2007-02-01 @ 16:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0